Olen edelleen yhtenä kappaleena, ei merkkejä jakaantumisesta.

Tokihan se lanka loppui sitten kesken Tea Shawlin (jonka tein muuten alusta uudestaan niinkuin uhkasin aiemmin). Ärh. Kolme kerrosta ennen loppua! En tiedä mitä teen. Yritin jatkaa valkoisella Sofialla, mutta ei siitä hyvä tule, ei. Harkitsen värjäämistä valmiina, jos kokeilisi tehdä koko huivista mustan. Langassa on kuitenkin muutakin kuin puuvillaa, joten kaikki kohdat eivät väriä tule ottamaan ja valkoinen erottuisi edelleen sinisestä. Keskiviikkona minun on mentävä taas OYSiin mittailtavaksi, joten ehkäpä sillä reissulla käännän kaupungin ympäri, kun yritän löytää sinistä Sofiaa, ihan sama vaikka ei olisikaan samaa erää.

Lisään tänne tämmöisen kyselyn, siinäpä pieni kurkistus minuun...

[x] Minulla on silmälasit
[ ] Olen blondi.
[x] Tiedän ainakin yhden kaimani. (Täyskaimakin oli ennen sukunimenvaihtoa ja nyt uudella sukunimellä on olemassa ihminen, joka on tyttönimeltään täyskaimani
J)
[x] Tiedän, missä on Kälviä.
[ ] Olen kaksikielinen.
[x] Olen riippuvainen netistä. (tällä saa näppärästi korvattua koko sosiaalisen elämän)
[ ] Olen riippuvainen huulirasvasta.
[ ] Olen riippuvainen. (läheisriippuvainen)
[ ] Olen ainoa lapsi.
[x] Minulla on villakoiria sänkyni alla. (Ja öisin oikeakin koira)
[x] Asun omassa kämpässä. (Oma tai pankin, sillähän ei ole niin suurta väliä… Ainakin itse suunniteltu ja tehty :)
[ ] Asun opiskelija-asuntolassa.
[ ] Seurustelen. (Onko naimisissa oleminen seurustelua?)
[x] Olen ainakin yhden bändin suuri fani.
[ ] Olen lukenut kaikki Harry Potter -kirjat.
[ ] Mielestäni Johnny Depp on ihana.
[ ] Inhoan hernekeittoa.
[ ] Syvästi inhoan hernekeittoa.
[ ] Inhoan pinaattikeittoa.
[ ] Syvästi inhoan pinaattikeittoa.
[ ] Seuraan Kauniita ja rohkeita.
[ ] Olen mielestäsi kaunis.
[ ] Olen pitkävihainen.
[x] Olen lahjoittanut rahaa johonkin keräykseen viimeisen kuukauden aikana. (En uskaltanut lähteä Nälkäpäiväkerääjäksi tänä vuonna, vaikka olisinkin varmasti ollut hyvä houkutin mahoineni
J)
[ ] Minulla on oma huone.
[ ] Omistan MicMacin tai Miss Sixtyn vaatteita.
[x] Omistan lökäpöksyt. (Ei pillifarkkuja tällä vartalolla
J)
[x] Olen rokkari. (sisältä enemmän kuin ulkoa)
[ ] Olen poppari.
[ ] Olen hoppari.
[ ] Olen punkkari.
[ ] Olen hippi.
[ ] Seuraan muotia.
[x] Meikkaan.
[x] Olen vm. -87 tai vanhempi.
[x] Minulla on lävistyksiä.
[ ] Minulla on tatuointi.
[ ] Pidän Antti Tuiskusta.
[x] Pidän lapsista.
[x] Tiedän, mikä minusta tulee isona. (minä kai olen jo jotain, mutta eihän se riitä…)
[ ] Olin viime kesänä kesätöissä.
[ ] Olen käynyt Hartwall-areenalla.
[ ] Asun pääkaupunkiseudulla.
[x] Olen ratsastanut hevosella. (eikä se tapahtunut omasta tahdostani
J)
[x] Pidän saunomisesta.
[x] Olen käynyt tänään suihkussa.
[x] Mielestäni jätkän pitäisi käydä mieluummin armeija kuin sivari..
[x] Olen tyytyväinen nimeeni.
[ ] Osaan lasketella lumilaudalla.
[x] Minulla on ajokortti. (!)
[ ] Poltan.
[x] Olen absolutisti.
[ ] Vanhempani ovat eronneet.
[ ] Kaikki isovanhempani ovat elossa.
[ ] Siellä missä asun, on ainakin yksi R-kioski. (HAH!)
[ ] Kaupungissani on vähintään 20 000 asukasta. (vielä isompi HAH!)
[ ] Surffailen jonkun bändin fanisivuilla.
[ ] Kuuntelen nyt musiikkia.
[ ] Olen yksin kotona.
[x] Tunnen ainakin yhden homon.
[x] Olin uutenavuotena selvinpäin.
[ ] Olen käynyt discossa viimeisen puolen vuoden aikana.
[x] Olen riidellyt viimeisen kuukauden aikana.
[ ] Minulla on paljon kavereita.
[x] Olen onnellinen.
[ ] Olen itkenyt viimeisen 24 tunnin aikana.
[x] Tykkään jäätelöstä. (pitäisiköhän hakea kipollinen… ja mustikkahilloa kaveriksi… palaan pian…)
[ ] Olen lukiossa.
[ ] Onnennumeroni on 5. (kolmepas)
[ ] Olen ollut ihastunut opettajaani.
[ ] Minulla on sininen hiiri.
[ ] Minulla on musta koira.
[ ] En tiedä, onko minulla hiirtä tai koiraa.
[ ] En aina jaksa tehdä läksyjäni.
[ ] Todistuksessa minulla oli käytös 10. (minä pikkuenkeli)
[x] Juon monta litraa päivässä. (ja se kaikki näyttää päätyvän nilkkoihin ja varpaisiini)
[ ] Pidän maidosta.
[ ] Olen allerginen eläimille.
[ ] Olen allerginen ruoka-aineille.
[ ] Minun pitäisi olla nyt koulussa.
[ ] Tämä on tyhmä.
[ ] Ulkona on pimeää.
[ ] Pelkään pimeää.
[ ] Jompikumpi vanhemmistani on kuollut.
[x] Meillä ei ole akvaariota. (tai on, mutta ei käytössä juuri nyt)
[ ] Meillä on iso talo.
[x] Asun omakotitalossa.
[ ] Asun kerrostalossa.
[ ] Asun rivitalossa.
[ ] Juon kahvia.
[ ] Pidän kahvista.
[x] Tiedän missä on Ähtäri.
[x] Olen käynyt Ähtärissä.
[ ] Ähtäri on kiva paikka.
[ ] Asun Ähtärissä.
[ ] Joku tuttuni asuu Ähtärissä. (lasketaanko jos tuttu on asunut Ähtärissä?)
[ ] Minulla ei ole hölkäsen pöläystäkään missä on Ähtäri.
[x] Meillä on kannettava tietokone.
[ ] Ja webkamera!
[x] En osaa käyttää kahvia.
[ ] Minulla on ankara kasvatus.
[ ] Minulla on duffelitakki.
[ ] Ei ole kauniimpaa kuin myrskyn jälkeinen sää...
[ ] Elokuvien "The End"-tekstit ärsyttävät.
[ ] Keittiömme kaapissa on hienoja lautasia.
[ ] Minulla on ulkomaalaiset sukujuuret. (Monenko sadan vuoden takaa saa laskea? Tai onhan savolainen pohjanmaalla ikään kuin ulkomaalainen, eikös?)
[ ] Taulut ovat rumia.
[ ] En ole katsonut ikinä minkään elokuvan lopputekstejä alusta loppuun.
[ ] American Piet ovat hyviä.
[x] Tämä on pisin tekemäni rastikysely.
[ ] Tämä on hölmöin tekemäni rastikysely.
[x] Minulla on digitaalikamera.
[x] Juon teetä. (Johonkin on pitänyt taipua kun kahvista ei tykkää ja kaakao lasketaan lastenjuomaksi…)
[ ] Vihreä tee on parasta.
[ ] Tykkään Sims-peleistä.
[ ] Minulla on Sims2.
[ ] Olen riippuvainen siitä - pelaan joka päivä.
[ ] Ostan jatkuvasti kaikkea rojua.
[ ] En ikinä laittaisi jalkaani toppahousuja.
[ ] Minulla on rotta.
[ ] Olen pitänyt rottaa sylissä.
[x] Rotat ovat inhottavia.
[ ] Minulla on kiire.
[ ] Muut ovat nukkumassa.
[x] Olen aamuvirkku.
[ ] Eipäs kun iltavirkku.
[ ] Minusta ei saa kaunista tekemälläkään.
[ ] Minua on sanottu kauniiksi.
[ ] Vatsani on kipeä.
[x] En aio mennä tänään kouluun. (Hih, voisi tulla poliisisedät kyselemään jos sunnuntaina sinne änkeäisin
J)
[ ] Säälikää mua!
[x] Minulla on veli ja sisko.
[ ] Olen keskimmäinen lapsi.
[ ] Hahaa, mulla on pikkusisko!
[ ] Serkkuja minulla on yli 20.
[ ] En tiedä montako pikkuserkkua minulla on.
[ ] Mutta sen voin sanoa että paljon.
[ ] Minulla ei ole ystäviä, ei edes kavereita, olen onneton!
[ ] Pidän äidinkielestä.
[x] Olen hyvä äidinkielessä.
[x] Huomasin tässä jo monta kieliopillista virhettä
[ ] Olen puhunut tänään puhelimessa.
[x] Olen kiva.
[x] Olen varmasti.
[x] Äläkä väitä vastaan
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />