Savolainen projekti: - Aloittamista vaille valmis. Kuvaa minua vallan loistavasti Nauru Pää pursuaa ideoita, mutta aikaa niiden tekemiseen ei tunnu koskaan olevan tarpeeksi...

No, naapurin perusperussukat sentään olen saanut tehtyä.

Jokaisella on varmasti tuttuja tai sukulaisia, joiden silmissä mieluusti näyttäisi parhaat puolensa. Niin minullakin. Eilen yksi tällainen tapaus tuli käymään. Minä oli juuri kotiutunut lenkiltä koiran ja vauvan kanssa, toisin sanoen tukka pipon päätä myöten liiskaamana, naama pakkasesta punoittaen ja vuosikertatoppahousut jalassa. Toin uuninlämmityspuutkin siinä samalla sisälle, koira vaan luuli niitä puruluukseen ja levitti pari lattialle, roskia levisi tietysti pitkin ja poikin. Tarkoitus oli alkaa siivoamaan kun sotku oli melkoinen, olin katsos vielä lajittelemassa kirppikselle lähteviä vaatteitakin. Päätin testata vielä paria paitaa ennen kuin heittäisin ne lähtevien säkkiin. Niinpä, täydellinen hetki vieraiden tulolle... Minä olen oikeasti aika siisti ihminen eikä tapana ole säntäillä ympäriinsä puolipukeisenakaan. Hiuksetkin minä kampaan eikä virttyneet toppikset ole normaalivaatetukseni... Kerroppa se sitten vieraille, jotka käyvät 1-2krt vuodessa, kun vaikutelma taisi olla hieman toinen, huoh.